Thursday, August 30, 2007

NY Blog

The main characters: Karen and Thilde

Two very cool girls I know from my literature studies have just landed in New York City (baby!), where they are going to live and work for the next semester, as part of an internship deal with the university. They've graciously decided to share their experiences on a very new blog, called medblogbogstaver (excellent title). Their names are Karen and Thilde, and they are both experienced big city girls - having recently studied in Paris and Berlin respectively - will they conquer the Big Apple as well? Or will they end up in as winnos in the gutter like so many before them? Tune in on medblogbogstaver and find out! (Link also available in friends section)

6 comments:

Anonymous said...

CHRISTIAN!!!!
Remove the photo please!

Unknown said...

Uh, Christian, sikke et skørt billede!
Vi er landet i East Village nu og det er intet mindre end skønt! Og vejret er dejligt, så jeg tror, vi skal ud (havde vi dog bare ikke været så trætte af at slæbe ting til huse...)
Nå, men jeg håber, at alt er vel med studiestart og sådan! Hav det godt.
Karen

Christian R said...

Hey, det ligger offentligt tilgængeligt på din myspace profil Thilde joe, men ok, er det her bedre? Ellers må du supplere et acceptabelt. East village - cool - det er så der i skal bo for de mange tusinder af kroner i har betalt? Upload pics!

Unknown said...

Nej nu, Christian. Her må jeg bryde ind og sige nej tak. Jeg hader billedet og har forsøgt at få Thilde til at fjerne det i hvad forekommer som årtier.
Vi sender et andet til dig asap.
Og ja, East Village er vores nye hood, and its lovely! Billeder hérfra skal også nok komme.,,

Thilde said...

Ha ha ha, det var jeg ikke engang klar over. Men jeg tror vist aldrig du kommer til at kunne stille disse to damer tilfredse, så do what you want! Skal nok snart sende nogle nye, som Karen skriver!

Christian R said...

The picture stays! Ihvertfald til der kommer et bedre at de kræsne damer.